Monday, November 28, 2011

Een berichtje van Henny........

Hallo dappere Hetty en lieve, dappere dochters, ik had even commentaar gegeven op de blog maar weet niet of ik het goed gedaan heb, daarom nog even via de mail.
Ik denk dat het van jullie een juiste beslissing is om vanaf nu te proberen nog zoveel mogelijk van elkaar te genieten. De momenten zijn er nog, als je de foto ziet thuis terug van de reis naar Amsterdam...een hele mooie foto met die glimlach... en dan de foto bij de piano een en al oor en opgenomen door het spel.
Dat zijn en blijven de kostbare momenten.
Hetty vergeet niet om jezelf af en toe te laten fotograferen met Panormitis.
Ik ben blij voor je dat er nu iemand komt slapen voor een paar nachten, je weet dan tenminste zeker dat Panormitis niets tekort komt en jijzelf in iedergeval in bed kunt blijven om te rusten.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop nog even langs te komen voordat ik naar Maastricht moet.(8 dec.)
Lieve groeten voor jullie allemaal, take care Henny

No comments:

Post a Comment

test