Tuesday, July 20, 2010

Κυριακή 25 Ιουλιου


Καλησπέρα σας,

Περασε μια γεματη εβδομαδα χωρις να σας ενημερώσουμε για τα νεα μας. Κατ'αρχην, να σας πουμε οτι ο καιρός κρυωσε λιγο, με συννεφιες, βροχη, και γενικα εναν καιρο που θυμιζει ελληνικο φθινοπωρο. Λατρευω τα συννεφα που παρατηρω στον ολλανδικο οριζοντα, και που ειναι πανεμορφα, με διαφορα σχηματα και χρωματα, και δεν με εντυπωσιαζει που τοσοι ζωγραφοι προσπαθουν να τα αποτυπωσουν. Εγω στο τελος της εβδομαδας χαρηκα καθως ολοκληρωσα το μισο προγραμμα των ακτινοβολιων. Παραδεχομαι ομως οτι ειμαι κουρασμενος, και προς το τελος της εβδομαδας κρυωσα, ευτυχως ομως το προσεξα οσο καλυτερα μπορουσα και μετα απο τεσσερις μερες ειμαι πολυ καλυτερα.
Ενα αλλο θεμα, ειναι οτι μαλλον ενα κουνουπι μου τσιμπησε το ματι και μου το επρηξε, και κρατησε και αυτο τρεις μερες.
Η Σανταλ παει πολυ καλυτερα, και ειναι ηδη σπιτι της. Με τον Φρεικ πηγαμε και αυτη την εβδομαδα για μπιλιαρδο οπου αυτη την φορα με εφερε ισοπαλια (3-3). Ή εγω χειροτερεύω ή αυτός γίνεται πολυ καλος.
Η κορη μου η Σοφια, αν εχουμε να πουμε κατι πολυ σημαντικο, ειναι η στιγμη που ασχολειται μαζι μου με την τεχνη. Ζωγραφιζει με καθε δυνατο τροπο, ειτε μαρκαδορους, ειτε μολυβια, ειτε πινελα, οπουδηποτε στο σπιτι... Η Δαφνη θα εχει τα γενεθλια της σε δυο μερες. Πρεπει να παραδεχτω οτι η θεραπεια με εχει φερει σε ενα σημειο να μην εχω τοσο πολυ την ορεξη του φαγητου πια, γιατι κοπηκε εντελως η κορτιζονη, και ταυτοχρονα εχει ερθει η επιρροη της χημιοθεραπειας.
Σημερα ηταν μια καλη μερα. Ξυπνησα νωριτερα, αν και τελικα ξανακοιμηθηκα μεχρι τις δεκα το πρωι, ενιωθα πιο γερος απο τις αλλες τρεις μερες, επισκεφτηκαμε την Λισα, την κορη του Φρεικ, που εχει τα γενεθλια της, και μετα πηγαμε στο λιμανι, που εχει και ψαραδικα. Πηγαμε στο φοβερο μαγαζι που λεγεται SIMONIS, το οποιο εχει το 3ο καλυτερο ψαρι της Ολλανδιας, και πηραμε 4 φρεσκα ψαρακια για το σπιτι και τηγανητο ψαρι, το οποιο φαγαμε στην προκυμαια οι τεσσερις μας, με ωραια σως σκορδου. Μετα περπατησαμε λιγο χαζευοντας τα ψαραδικα στην μια πλευρα και τα κοτερα στην αλλη.
Μετα γυρισαμε σπιτι. Αυριο ειναι Δευτερα. Παω για τεταρτη εβδομαδα. Θα κοιταξω να μαθετε ολα τα νεα μου. Επισης θα πω στα παιδια να βαλουνε φωτογραφιες στο μπλογκ.
Σας σκεφτομαι και σας χαιρετω,
Πανορμιτης

No comments:

Post a Comment

test