Thursday, June 3, 2010

3 Juniou 2010
Sto nosokomeio

Simera to prooi i kouniada mou i astrid mas efere me to aftokinito sto stafmo tou trenno. Stis 09.28 figame jia Amsterdam me tin Hetty kai ton Vasillis. Kai i hetty dialexe kathismata kai rotisa an einai kala na katsoume edo. Kai apandai enas kirios sta ellinika: jiata oxi, kathisete!!! kala e, apo ola i epibathes dialexe i jeneka mou na kathisa dipla to malon monadiko ellinas sto trenno!! Sto nosokomeio mas perimenoune me tsai kai kafe kai mia lista jia na dialexo ti faietho tha ithela. Mas serviroun kafe jia ton Vasillis kai tin hetty kai ego pira ena pola orea ximo. Meta irthe mia nosokoma kai me rotisa diafora, mas edixe to medium care , afto einai to domatio pou tha eimai meta tin exhiresi mexri to prooi. Ekei se akolothoun i jiatri me diafora monitors jia tin kardia, tin piesi k.t.l. kathi san intensive care alla piou anoixto. meta to proinio mou to Sabbato tha pigeno pali sto domatio mou sto tmima nefrologia. Ekei eimai tora se ena private room diladi ena domatio jia mena monos mou. H Ety mborei na menei masi mou apopse kai tha tin dosoune ena krevati dipla mou. Prin mia ora ekana ena magnetiki kai perimeno na mou paroune aima kai tha erthi to apojefma o xeirourgos na me dei. Se liro ergete i Josseline kai to bradi erxete kai o kouniados mou o Freek. Afta yia simera, sas filaou oli. ( Bebaia afto to keimena to egrapsa ego, i Hetty diladi ) Me para poli agapi,xxxx

3 comments:

test