Tuesday, June 29, 2010

29 Iουνιου 2010

καλημερα σε ολους τους φιλους. και καλοριζικο το πληκτρολογιο που μπορω να σας γραφω ελληνικα. Θα μου πειτε και εσεις οι ιδιοι αν σας διευκολυνει καλυτερα. Ειμαι χαρουμενος γιατι μετα απο μεγαλο διαστημα ηρθαν η Δαφνη και Σοφια, τωρα που εκλεισε η σχολικη χρονια γυμνασιο -λυκειο.
Η Δαφνη ξεκιναει μια διαφορετικη απο φετος χρονια, στο νεο κολλεγιο του Μααστριχτ. Ξερω οτι την ενθουσιαζει η αλλαγη και η νεα προσπαθεια και ειμαι σιγουρος οτι θα κραταει επαφη με την Πατμο και τους φιλους.
Η χαρα μου ειναι μεγαλη που ηρθαν τα παιδια, να ειμαστε μαζι για αρκετες μερες.
Ειχαμε και μια επισκεψη στην πολυκλινικη παλι για μια ενημερωση, ποτε θα ξεκινησουμε την θεραπευτικη αγωγη, -μαλλον την Δευτερα.
Θα δω πως η Δαφνη και η Σοφια βαζουν φωτογραφιες στο μπλογκ, ωστε να μαθω και εγω.
Χθες και προχθες ειχε πολυ ζεστη, οποτε στην παραλια γινοταν χαμος απο πολυ κοσμο για μπανιο και οικογενειακη εκδρομη.
Αυτα για τωρα και χαιρετισματα σε ολους τους φιλους.
Πανορμιτης

1 comment:

  1. Καλημέρα βενζινά

    Εδώ είμαστε όλοι (η πρωινή παρέα του ΠΕΤΡΙΝΟΥ) καλά και σε περιμένουμε να γυρίσεις γερός και σιδερένιος.
    Μπράβο στη Δάφνη για την επιτυχία της αυτή και μάθε πως γίνεται η ανάρτηση φωτογραφιών.
    Πολλά φιλιά και από την Ελένη

    ReplyDelete

test